Promotii, Reduceri si Oferte Online = Blogul lui Costel Costel e cel care publica aici promotii si reduceri. Citeste zilnic ce scrie Costel – un simbol romanesc cu sute de oferte.

Telefon mobil Allview A5 Duo Dual SIM – Review Pareri Pret bun mic ieftin

10.14.2013 · Posted in Reduceri si Recomandari

Telefonul mobil Allview A5 Duo Dual SIM a reusit sa se claseze drept cel mai bine vandut smartphone. Producatorii de la Brasov au dat lovitura cu acest model, care a cucerit dorintele cumparatorilor.

Allview A5 Duo este un telefon dual SIM destinat in special tinerilor si celor care vor sa se bucure de facilitatile oferite de un smartphone la un pret accesibil. Acest smarphone este dotat cu un procesor Dual Core de 1,2 GHz, display generos de 4 inch cu o rezolutie de 480×800 px, procesor grafic Mali 400 si functii utile datorate celui mai nou sistem de operare, Android 4.2.2 Jelly Bean. Allview A5 Duo este solutia ideala pentru cei care isi doresc un telefon echipat pentru divertisment.

Bateria telefonului rezista pana la 8 ore in conditii de functionare continua, pana la 10 ore in convorbire sau 10 zile in stand-by, adica suficient pentru un smartphone.

Vezi produsul la Emag

Se misca destul de bine, cei 512 MB de memorie RAM fiind suficienti pentru o utilizare minima spre medie. Daca vreti jocuri complicate, e nevoie de alt telefon. A5 Duo ruleaza cel mai nou sistem de operare – Android 4.2.2 Jelly Bean. Astfel, te vei bucura de o experienta mai fluida si mai rapida, timpi mai scazuti de reactie si o tranzitie rapida intre ecrane. Accesibil din bara de notificari, Quick meniul iti usureaza accesul la cele mai utilizate functii precum: WiFi, Bluetooth, GPS, 3G, profiluri audio, luminozitate si altele.

Camera foto de doar 3.2 MP putea fi imbunatatita, insa la banii astia e destul de buna, adica se pot face poze. Modelul este un smartphone low-cost care face de toate, la un pret avantajos.